RUGACIUNE la inceputul postului NASTERII DOMNULUI

 RUGACIUNE la inceputul postului NASTERII DOMNULUI

Buna VESTIRE. Vestea cea buna!

    D U M N E Z E U L  nostru, nadejdea tuturor marginilor pamantului si a celor ce sunt pe mare departe, Cel Ce mai inainte ai intocmit, prin Legea Ta cea Veche si Noua, aceste zile de post, la care ne-ai invrednicit sa ajungem acum, pe Tine Te laudam si Tie ne rugam: intareste-ne cu puterea Ta, ca sa ne nevoim intru ele cu sarguinta, spre marirea Numelui Tau celui sfant si spre iertarea pacatelor noastre, spre omorarea patimilor si biruinta asupra pacatului; ca impreuna cu Tine rastignindu-ne si ingropandu-ne, sa ne ridicam din faptele cele moarte si sa petrecem cu buna placere inaintea Ta intru toate zilele vietii noastre. Ca Tie se cuvine a ne milui si a ne mantui pe noi, Hristoase, Dumnezeule, si Tie slava inaltam, impreuna si Celui fara de inceput al Tau Parinte, si Preasfantului si bunului si de viata facatorului Tau Duh, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

Vino, Iisuse

Corul maicilor de la Mănăstirea Paltin-Petru Vodă


Versuri / Vino IISUSE in inima mea



Doamne când norii se scutur de-argint
Și totul e alb de ninsoare
Aș vrea și eu o să-ți mai cânt un colind
Cu el să-ți cad la picioare.

Aș vrea să fie din aur curat
Și cu adieri de tămâie
Odinioară și magii ți-au dat
Darul știut de-o vecie.

Ref: x2
Vino Iisuse în inima mea
Ca într-o iesle săracă
Și încălzește-o cu dragostea Ta
Templu curat să se facă.


Dar dacă aur în mine nu am
Atunci cu râvnă fierbinte
S-alerg spre tine ca bunii păstori
Și ca oița cuminte.

Dacă în mine nici râvnă nu am
Ce alte mai dulci cuvinte
Ca îngerescul duios osana
Pot să mai vină în minte.

Ref: x2
Vino Iisuse în inima mea
Ca într-o iesle săracă
Și încălzește-o cu dragostea Ta
Templu curat să se facă.


În fire de paie săracul meu gând
Ca alte paie o mie
Măcar cu ele să-Ți faci așternut
Prunc coborât din vecie.

Ca și sărac eu doar Ție mă închin
Chiar de n-am daruri să-Ți placă
Și aduc cu mine tot vechiul colind
Nașterea Ta s-o slăvească.

Ref: x2
Vino Iisuse în inima mea
Ca într-o iesle săracă
Și încălzește-o cu dragostea Ta
Templu curat să se facă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rugaciune catre Sfinţii doctori fără de arginţi Cosma şi Damian.

Acatistul Nasterii DOMNULUI - versuri si audio

Rugăciune Sf. Calinic de la Cernica, pentru unitatea poporului Român şi pentru binele nostru.

Sfinte Mare Mucenic MINA, roaga-te lui DUMNEZEU pentru noi, pacatosii !

Sfinte Parinte GHERMAN, roaga-te lui DUMNEZEU pentru noi, pacatosii !

Iți mulțumesc, Iisuse

Acatistul rugaciunii ne'ncetate / Iata-ma, DOAMNE, Inaintea Ta STAU cu INCHINARE !